Data e postimit: 2016-03-23 10:27:14
Lexime: 3587
Fjale te urta Popullore
Lloji: Fjale te urta
Tema: Fjale te urta Popullore
Autori: Paola Coku
Shkolla: Jeronim de Rada
Klasa: 6c
Qyteti: Ferizaj
E-mail: PaolaCoku@hotmail.com


* Dy kunguj nen nje sqetull s'mbahen&


* Vajten per lesh e dolen te qethur&


* Edhe guri pelcet kur nxehet&


* Baste e budalla,moter e bella&


*Shtepine e mbajne te gjitha shtyllat&

Vepra te ngjashme
Autori: jonida sefa · Lloji: Poezi personale · Tema: emigrimi
Bere plan per largim, Qe te shkosh ne emigrim, Te lesh familjen duke prit, Te vajtoj nena dit per dite. Te kalosh male edhe fusha, Te shkosh ne tok te huaj, te lesh nenen dhe baban, Te lesh matren dhe vellan. Teleshatdheun gjuhen tende, te la...
Autori: ledyy ledyy · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqja ime
nje dite ne mendime sec po rrinte shoqja ime menjeher i shkova pran pse je e merzitur ti gentjan si ti dhe un moter te kem me e lumtura ne bot te jem lutet genta e po thot falem moter i madhi zot me i hek gentes merak ninjeher un i thash ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Aurora · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Mos i shiko gunën, shikoji kuletën! Fshati që duket, ka drita! Guri i rëndë është për themele! Qentë le të lehin, ti futja vrapit! Mendja e shëndoshë do kokë të madhe! Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 mi...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota nje iluzjon
Iluzjon shpesh rri dhe mendoj ceshte kjo bote qe jetojme gjithcka eshte nje iluzjon i madh dhe mashtrues eshte si nje enderr e gjate cdo gje qe ke nuk te perket ty cdo gje ke fituar nuk esht e jotja ashtu si e more do e lesh Nuk ka rendesi...
Autori: erza hajdari · Lloji: Poezi personale · Tema: per postierin
lepur-postieri rrallehere pushon ,me qante nen sqetull pyellit vrapon.Letra ,pershendetje,lajme ,ekspres.Lepur postieri ka plot nje thes
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: binjaket e motres
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ta harroj tere boten tia u dhurosh njeri tjetrin nuk e mashtrojne. ashtu zoti i krijoj nenen e babain be vemendje i ndegjojne sepse jeten e lumtur ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Budalla të vret me budallallëk !
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet natyra. Fillojnë të vijnë bletët dhe të thithin nektarin e ëmbël te luleve. Na ndihmojnë që të qelin lulet. Edhe koha fillon që të nxehet, por...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: ALEHANDRA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VELLAI DHE MOTRA
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...




Komentet e fundit!

Emri: Paola
Email: PaolaCoku@hotmail.com
Komenti: Shpresoj tju pelqej sadopak!!!???



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com